Væskeskader

Hos Dansk Forsikringsservice er vi specialister i at reparere væskeskader. Uanset om en computer, tablet eller smartphone har fået vand, cola eller noget helt andet ned i systemet, kan vi i langt de fleste tilfælde rense maskinen op og reparere den fuldstændigt.

Væskeskader afhjælpes nemt

Tidligere var chancerne for at få repareret og returneret en computer med væskeskader meget små. Både forsikringsselskaber og deres kunder har vænnet sig til, at hvis man hælder vand eller cola i computeren, er den færdig og må erstattes af forsikringsselskabet. Men sådan er det ikke mere. Dansk Forsikringsservice har det nødvendige udstyr og ekspertise til at rense og reparerer maskinen fuldstændigt. Det er både god service og en langt mere miljøvenlig løsning på en væskeskade.

Hurtig oprensning og reparation

Dansk Forsikringsservice indhenter hver dag produkter fra hele landet. Når et produkt kommer ind på værkstedet, bliver det registreret, skilt ad og sendt videre ud til væskeskadeværkstedet, hvor det renses op med det samme. Det er afgørende, at denne proces foregår meget hurtigt samme dag, et produkt ankommer til værkstedet. Dette for at undgå, at skaderne på produkterne udvikler sig yderligt.

Vores medarbejdere har stor erfaring i at håndtere væskeskader, og vi har desuden det nødvendige udstyr til at sikre, at alle små kroge af maskinen kan renses helt op. Gennem mange år, har Dansk Forsikringsservice udviklet en fremgangsmetode, der sikrer, at oprensningen går super hurtigt. Vi kan i løbet af meget kort tid rense maskinen op og sende den videre ud til reparationsafdelingen, der herefter kan reparere evt. skader på maskinen. Hurtigt og effektivt.

Udførlig skaderapport

Når et produkt er renset op og repareret, testes det grundigt efter gældende forskrifter i 8-24 timer afhængig af enhedstype og skadetype. Løbende under skadeshåndteringen og efter den grundige testfase udformes en udførlig skaderapport. Hermed kan både forsikringsselskab og forsikringstager se, hvad der er sket med maskinen og hvordan den efterfølgende testfase er forløbet. Disse fuldstændig transparente arbejdsgange giver tryghed for alle parter, der er involveret i en skadesag.